Wracam do "Budy"...

Uniwersytet Trzeciego Wieku... Cóż to za dziwadło..??

Z jednej strony miła dla ucha nazwa uczelni, a z drugiej .. hmmm !! Czy zewsząd musi mnie bombardować informacja, że nie jestem już zgrabnym, zdrowym i ślicznym dziewczęciem z ukrytą pod ciemnymi , długimi lokami - głową pełną zwariowanych pomysłów ..? Że moje różowe okulary , które były przez lata bezpiecznie zadomowione na moim ślicznym nosku... wraz ze mną odeszły na zasłużoną emeryturę...?

Młodość..! Gdzie jesteś..? Cóż... teraz można cie znaleźć jedynie na nadgryzionych zębem czasu - starych fotografiach ...

A może powrót do szkolnej ławy da złudne poczucie zatrzymania a nawet cofnięcia się galopującego czasu..??


Zostań w domu...

piątek, 23 sierpnia 2013

9- Czy to już koniec..??

 No i mamy rok 2008...
Nawet   nie zauważyłam, jak minęły dwa lata.  Uroczysta część  zamknięcia roku akademickiego dla UTW została zorganizowana w U.M.  Sopotu.  W reprezentacyjnej sali  na tle  naszych  puzzli  - wiele ciepłych słów powiedział  prezydent miasta Jacek Karnowski...Było  wręczanie kwiatów i całowanie łapek ... potem jeszcze występ  "Oratorium" w wykonaniu naszych wcześnie urodzonych studentek - pod kierownictwem poetki Ewy Polińskiej...

  I w ten oto sposób, w kilku   krótkich postach zamknęłam dwuletnią przygodę z czymś nowym... czymś, do czego nasi rodzice nie mieli dostępu...
 Jako pamiątka z tego okresu, pozostał mi  Indeks, Dyplom Absolwenta oraz pękający w szwach folder ze zdjęciami i kilka nowych numerów telef...

Nasz uniwerek może się również pochwalić własnym periodykiem. To wydawane co pół roku czasopismo "Zajrzyj w siebie...".
 Na fotce poniżej mój zestaw...(niektóre brakujące egzemplarze mam w formie plików pdf..)



 Nadszedł czas wakacji ale nie koniec nauki...  Nowa zabawka jaką był  laptop- stawiała mi kolejne wyzwania.  Postanowiłam zostać komputerowcem-samoukiem.    Założyć folder, napisać jakiś tekst czy przenieść plik  do kosza, to już umiałam... ale  czekała mnie  orka na ugorze,  gdyż marzył mi się  internet...
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz