Wracam do "Budy"...

Uniwersytet Trzeciego Wieku... Cóż to za dziwadło..??

Z jednej strony miła dla ucha nazwa uczelni, a z drugiej .. hmmm !! Czy zewsząd musi mnie bombardować informacja, że nie jestem już zgrabnym, zdrowym i ślicznym dziewczęciem z ukrytą pod ciemnymi , długimi lokami - głową pełną zwariowanych pomysłów ..? Że moje różowe okulary , które były przez lata bezpiecznie zadomowione na moim ślicznym nosku... wraz ze mną odeszły na zasłużoną emeryturę...?

Młodość..! Gdzie jesteś..? Cóż... teraz można cie znaleźć jedynie na nadgryzionych zębem czasu - starych fotografiach ...

A może powrót do szkolnej ławy da złudne poczucie zatrzymania a nawet cofnięcia się galopującego czasu..??


Zostań w domu...

czwartek, 13 października 2016

58- Blog Forum Gdańsk

    Organizowane od kilku lat Gdańskie Blog Forum to spotkanie blogerów jedyne w swoim rodzaju.  Nie każdy chętny  ma zaszczyt w nim uczestniczyć.
   To dwudniowa zamknięta impreza i bez identyfikatora to sobie możesz człowieku co najwyżej kawałek stoczni pooglądać.
   Aż mnie łapa swędzi by napisać, kto mnie tam wkręcił - bo pietra miałam jak diabli, ale dziś mogę tylko podziękować za kolejną przygodę w swoim pokręconym emeryckim życiorysie.


Podziękować za moje pierwsze przejście po czerwonym dywanie, za możność wysłuchania tego co wielu ciekawych ludzi miało do powiedzenia, za spotkanie Jagi i Jana, za możliwość podania dłoni Aleksandrze i Arlenie...
   Wiele też działo się w kuluarach.. tam młodzi ludzie chcieli porozmawiać i zrobić sobie wspólną fotkę z "grającą babcią"...
   Najbardziej byłam zdziwiona, gdy po wejściu na scenę ze świadomością, że kamera widzi wszystko - nie pojawiła się moja hydra i nie ścisnęła za gardło...
   Czyżbym była gotowa na kolejne przygody bez przepełniającego mnie lęku ale za to plecakiem pełnym ciekawości i energii ?





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz