Wracam do "Budy"...

Uniwersytet Trzeciego Wieku... Cóż to za dziwadło..??

Z jednej strony miła dla ucha nazwa uczelni, a z drugiej .. hmmm !! Czy zewsząd musi mnie bombardować informacja, że nie jestem już zgrabnym, zdrowym i ślicznym dziewczęciem z ukrytą pod ciemnymi , długimi lokami - głową pełną zwariowanych pomysłów ..? Że moje różowe okulary , które były przez lata bezpiecznie zadomowione na moim ślicznym nosku... wraz ze mną odeszły na zasłużoną emeryturę...?

Młodość..! Gdzie jesteś..? Cóż... teraz można cie znaleźć jedynie na nadgryzionych zębem czasu - starych fotografiach ...

A może powrót do szkolnej ławy da złudne poczucie zatrzymania a nawet cofnięcia się galopującego czasu..??


Zostań w domu...

wtorek, 3 września 2013

16- Wiosenna Galeria Sztuki

 Dla mnie - WIOSNA-zawsze rozpoczyna się 8 marca.
Tego dnia kupuję sobie pierwsze cięte kwiaty, a jeśli pogoda  jest znośna- to również idę przywitać się z Bałtykiem.
 I mało mnie obchodzi, że kalendarz i synoptycy twierdzą, że wiosny jeszcze nie ma...
 Bo dla mnie WIOSNA, to bardziej stan ducha niż pora roku.
  Jest 26 marzec 2013r.
 Pod opieką naszego Przemka S., który dba o to, by seniorki zbyt wiele czasu nie spędzały na samotnym oglądaniu telewizyjnych gniotów - spotykamy się w  Sopockiej Galerii Sztuki...


 Wystawa malarstwa A.Strumiłło, H. Strenga i  M.Włodarskiego, oraz coś,
co dziwnie  przypominało mi bałagan  w warsztacie naszych  monterów,
 czyli instalacja R. Kuśmirowskiego - odsłaniały  przed gromadką seniorek- swoje tajemnice...
Pewnie jestem staroświecka.. a nawet na pewno jestem... bo mnie bardziej podobały się obrazy  Anny Waligórskiej -zepchnięte do skąpo oświetlonej szatni...


 Było coś jeszcze, co bardzo przypadło mi do gustu... To zilustrowane pokazem  slajdów - opowieści podróżnicze po Ukrainie  i krótki historyczny rys z Siczy Kozackiej....


 Aby było śpiewniej na blogu, wklepuję w prawy margines-śpiewającego przy dźwiękach bandury- Ostapa Kindraczuka  z Jałty...
Osełedec na głowie i wąsiska  dłuższe  niż podbródek- to atrybuty prawdziwego Kozaka..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz